Bir buçuk milyona yakın Ordu-Giresun nüfusu ve üç milyonu aşkın gurbetçi potansiyeli ile ülkemizin en dinamik bölgesinin havayolu taşımacılığını gerçekleştiren Ordu-Giresun Havalimanı’nın rantabl kullanımı için uçuş sefer sayısı ve hat akslarında yeniden planlama zarureti ortaya çıkmıştır.
2015 yılından itibaren hizmet vermeye başlayan Ordu-Giresun Havalimanı’nın yurt içi talebi gibi, yurtdışı hat güzergahında da var olan kapasitesini kullanabilmesi şarttır.
*Bu kapsamda İstanbul Havalimanı ve Sabiha Gökçen Havalimanı uçuş sefer sayılarının artırılmasını ve uçuş saatlerinin revize edilmesini,
*Ankara Esenboğa Havalimanı günlük uçuş sefer sayısının en az ikiye çıkartılmasını, Ordu-Giresun Havalimanı’ndan Ankara hattına uçuş saatlerinin de makul saatlere çekilmesini,
*Gurbetçi nüfusun yoğun olduğu Bursa ve Antalya havalimanlarına Ordu-Giresun Havalimanı’ndan gün aşırı ya da haftanın belirli günleri uçuş yapılmasını,
*Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Almanya uçuş sefer sayılarının yaz-kış sabitlenmesini,
*Türk Hava Yolları, Anadolu Jet ve Pegasus Hava Yolları’nın yanı sıra diğer hava yolu işletmelerinin de Ordu-Giresun Havalimanı’na hat açmalarını talep etmekteyiz.